søndag 21. april 2013

Like'n'share

Jeg er, som mange av de som kjenner meg, veldig glad i gode tilbud, rabattkuponger og vareprøver. ;)

Og med dette kommer det helt naturlig at jeg er medlem i Like'n'share.
Her får jeg teste mange nye og gøye produkter.
Alt fra mat og snop til kremer.

Nå har jeg fått muligheten til å teste Colgate® ProClinical A1500!!
En ny elektrisk tannbørste.
Gleder meg veldig. Jeg har prøvd flere elektriske tannbørster før, men aldri likt noen godt nok til å kjøpe meg en.Men, jeg har stor tro på denne da børstehodet ligner mer på en manuell tannbørste. :)


Om produktet:
  • Colgate® ProClinical A1500 er Colgates toppmodell. 
  • Tannbørsten tilpasser seg automatisk de ulike områdene i tannhulen ved hjelp av unik sensorteknologi.
Anbefaler alle å melde seg innpå Like'n'share!
Man får produktet kostnadsfritt og alt man gjør i gjengjell er å fortelle venner og kjente sin ærlige mening i sosiale medier. Topp, eller hva?



Bilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar